zondag 3 april 2011

Jack Parow pet!




























Ken je Jack Parow die Zuid-Afrikaanse rapper met die enorme lange pet?
Ik had voor de grap een vriendin van mij zo'n pet gegeven, een pet gekocht, en wat tape erom heen gedaan.
Ze vond het een heel leuk idee, dus ik ben ze gaan verkopen op een feest in Club Up. Alleen met een wat luxere uitstraling.
Dat feest waar ik een aantal petten heb verkocht heet Trash and Treasures. Dat is een feest waar allemaal kleding wordt verkocht. Vintage, schoenen, en mijn petten die keer ook dus. Ondertussen werd er gedraaid, dus zeker een aanrader om naar toe te gaan! http://trash-treasures.blogspot.com/


Maaaar er zijn nog een paar over, dus als je er een wilt! Ze zijn €19,95 per stuk.
En handgemaakt! Handig voor de regen en zon ;) en je krijgt dus de Jack Parow Look A Like. Helemaal geweldig toch!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten